Warunki użytkowania i sprzedaży
Sposoby wysyłki
Przesyłki są realizowane za pośrednictwem zewnętrznych firm transportowych; W zależności od wagi, objętości, pilności lub innych czynników cena ulegnie zmianie. Jednak w przypadku zakupów powyżej 80 euro koszty zostaną obniżone w oparciu o różne czynniki, aż staną się całkowicie bezpłatne.
RAIG nie ponosi odpowiedzialności za dodatkowe wydatki lub zwroty w wyniku specjalnych podatków w miejscu przeznaczenia, ceł lub podobnych.
Czas dostawy
Czas dostawy wynosi od 2 do 5 dni, od potwierdzenia płatności (w zależności od zakresu terytorialnego klienta i wielkości jego przygotowania). Terminy te mają charakter orientacyjny, a RAIG zastrzega sobie prawo do ich opóźnienia z przyczyn niezależnych od firmy. W każdym razie zawsze staramy się maksymalnie skrócić czas wysyłki, aby zapewnić szybki i sprawny odbiór zamówień.
Fakt zapłaty z góry za zamówienie nie zobowiązuje RAIG do zakończenia operacji z przyczyn niezależnych od firmy lub niedoborów akcji.
Gwarancja i zwroty
Jeśli nie jesteś zadowolony z zakupu, masz 15 dni od daty otrzymania na skorzystanie z prawa do zwrotu.
RAIG SA udziela gwarancji na wszystkie swoje produkty przez okres 2 lat od daty dostawy. W przypadku wady produkcyjnej lub uszkodzenia produktu RAIG SA zobowiązuje się wysłać go do odpowiedniego serwisu technicznego w celu przeglądu i naprawy bez ponoszenia kosztów, wymienić na nowy lub dokonać odpowiedniego zwrotu w przypadku niemożności wymiany . Tylko w tych przypadkach wszystkie koszty zwrotu produktu i wysyłki nowego lub naprawionego produktu ponosi RAIG SA
Aby dokonać zwrotu, produkt musi być w idealnym stanie ze wszystkimi akcesoriami, instrukcjami obsługi i oryginalnym opakowaniem.
RAIG SA zaleca ochronę produktów, ponieważ w przypadku zwrotów, wykonania prawa do odstąpienia od umowy lub awarii lub wad, które nie są objęte prawną gwarancją zgodności, będziesz odpowiedzialny za wszelkie szkody, które mogą zostać poniesione przez produkty podczas transportu.
Dlatego zalecamy zwrot towaru listem poleconym i ubezpieczeniem wartości produktu. Ubezpieczenie to będzie bardzo przydatne w przypadku uszkodzenia lub utraty towaru przez firmę transportową.
Po otrzymaniu zwrotu i sprawdzeniu stanu produktów RAIG SA przystąpi do zmiany innego produktu na kwotę równą lub większą niż zwracany zakup. RAIG SA oferuje również opcję wykonania kuponu na taką samą ilość zwracanego produktu.
Koszty wysyłki i zwrotu ponosi klient, a także własne dodatkowe koszty spowodowane przez niego, takie jak rozmowy telefoniczne, czas spędzony na obsłudze zwrotu itp.
Produkty należy zwrócić na następujący adres:
RAIG SA
C / Consell de Cent 324
08007 Barcelona
Ochrona danych
Zgodnie z przepisami ustawy organicznej 15/1999 z dnia 13 grudnia o ochronie danych osobowych, jako klient RAIG SA, możesz w dowolnym momencie skorzystać z przysługującego Ci prawa dostępu, sprostowania, anulowania i sprzeciwu, przekazując nam go e-mailem na info@raig.com.
RAIG SA zarządza i prowadzi akta swoich klientów w celu prowadzenia z nimi transakcji handlowych; albo do wysyłki zamówień, pisania faktur itp. ale w żadnym wypadku nie dostarczy żadnych danych stronom trzecim.
Otrzymuj nasze wiadomości